30 Ocak 2013 Çarşamba


İndi indi indirim!!
İş çıkışı Sakarya’da bulunan 2 AVM den biri olan Serdivan’a gittim. Yarın son bulacağını bildiğim indirime yetişmek için. Kervandan alışveriş yaptığım kartıma para puan birikmişti. Maksadım kendimi aşmadan sınırlıca bir seçim yapmaktı. Ama…JJ
Aması şu ki, biz kadınlar her zaman ‘’bir adım fazlası..ee olmuşken biraz daha.. ay şu da olsa amma iyi olur..’’ derken; bir bakmışız mağazamız yanı başımızda evimize taşınmış! İtiraf edin hadi yapmadım diyinnnn banaJ
İşte ben de sizler gibi bu akşam suyunu biraz ama birazcık çıkardım işin.. Ama dayanamadım kızlar napayım hepsi olsa amma iyi olur J  İlk önce şöminenin üzerine ve orta sehpaya yakışacak bir takım yaptım. Haa, şunu da demeden geçemeyeceğim; öyle baştan sona bir takım hayal etmedim. Kombin şeklinde aksesuvarların olması salonumuzu daha zengin ve görsellik açısından daha diri tutacağına inandım.

Şu saatin sevimliliğiydi beni baştan çıkaran….Tamamı pirinç ve kristal olarak dizayn edilmiş bir tasarım. Zaten biliyorsunuz eskiye dönüş hakim..





Daha sonra yatak odası abajur baktım. Konsept olarak klasik mobilyaya uygun olacağını düşündüğüm egzotik bir model…






Yatak odasına düşünebilirm..Henüz karar veremedim. 

Sizce ne yapmalıyım kızlar?



Son olarak avizeler dikkatimi çekti. Bunları da tamamen fikir olsun diye çektim.. Beğeniniz olursa buyurunJ






Takılarımızı acaba nereye koysak..?




Peki ya lokumlarımız..:)



Değerli arkadaşlarım, iş çıkışı ancak bu kadarını halledebildim. Bu arada yarın sizlere sürprizim var.. Merak mı ettiniz? 
O  zaman minik bir tüyo verebilirim.
balayınız için müthiş bir yer..
Şiiit! aramızda..;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder