30 Ocak 2013 Çarşamba

Kryolan make up


Kryolan  make up ile farkı yaşadım..
Bunalım kokan bir günden hepimize merhaba,
Merak etmeyin havanın komplosuna kapılmadım. Aksine iş yerimde sakin ve huzurla ıhlamurumu içip sizlere yazıyorum. Size söylediğim gibi nişanımız o kadar hızlı gelişti ki biz bohça falan hiçbir şey hazırlamadık. Dolayısıyla da makyaj malzemelerini almadık.
Ben günlük hayatımda Clınıque ve Este Laouder ürünleri kullanıyorum. Fakat birkaç arkadaşımdan Kryolan Make Up markası için tavsiyeler aldım.
 
 Normalde satışı bulunmuyormuş fakat son zamanlarda mağaza vitrinlerinde yerlerini almaya başlamış.  Peki Duygu bu noktada ne yapar?:)
Tabi ki hemen İzmit Ali Gür kuaför salonunda soluğu alır..

  Orada profesyonel bir makyaj yaptırdım. Ciddi manada memnun kaldım. Düşünebiliyor musunuz 3 gün takma kirpiklerim çıkmadıJ Tabi ürünler kadar makyözün de o denli profesyonel çalışması gerekir.

  Daha sonrasında internette birkaç araştırma yaptım ve Kryolan Bayilerini buldum.  İşte size listesiJ
Kryolan Türkiye : İnanır Group, Kryolan Shop Şaşkınbakkal İstanbul, Kryolan Shop Trump Towers İstanbul, Kryolan Shop Nişantaşı İstanbul, Kryolan Shop Mecidiyeköy İstanbul, Kryolan Academy Mecidiyeköy, Kryolan Shop Pendik İstanbul, Kryolan Shop Ankara, Kryolan Shop İzmir, Kryolan Shop Antalya, Kryolan Shop Adana, Kryolan Shop Samsun, Kryolan Shop & Academy Kıbrıs, Renk Dünyası Kozmetik, Arzum Kozmetik Merter İstanbul, Burak Makyaj Stüdyosu Ankara
Eeee kızlar..  Şimdi düğünde makyajımı  Ali Gür de yaptırmayım da napayımJJ
Ayrıca bu hafta sonu ‘’Leyla İnanır Point of Skin’’ Nişantaşı şubesine gidip kalıcı kaş makyajı yaptıracağım. Biraz korkuyorum ama kesinlikle karar verdim. Dua edin bana rezil rüsva olmayayım çünkü 2 sene çıkmıyor. Büyük bir risk ama konu işin uzmanı Leyla İnanır Group olunca içim rahatlıyor tabiki..
Fazla mı konuştum ne? Öğle arası bitiyor işler beni bekler daha yapılması gereken bir dünya fatura varrrr!!!
Gününüz kristal değerinde olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder