4 Şubat 2013 Pazartesi

Bir sonraki durak Viktoria's Secret..


Çalışan bir bayan için hafta sonları hazine değerindedir. Peki düğün hazırlığında olanlar için..
Tabi ki maraton şeklinde..
Hafta sonu İstanbul’a geldim son aşamalar için.. Evim gibi rahat hissettiğim İstinye Park’da geçirdim tam 6 saatimiJ

İlk girdiğinizde markanın kokusu esir alıyor sizi ve içinize müthiş bir satın alma hissi doğuyor.. Bakın ben neler aldım?


Alışverişte en önemli şey ne alacağını ve nereden alacağını iyi bilmektir. Yoksa deli dana gibi döner durursun. Ben de bu durumu yaşamamak için aklımda olan tek yere gittim. Makyaj çantalarımı oradan almak istiyordum. Biliyorsunuz V.S, meleklerinin yanı sıra renkleriyle de hoş eder insanı. Fakat ben yatak odama uygun olması için dantel desenli bir tasarımı tercih ettim.
Sürpriz…
İçini açtığınızda hem bir dolaba asabileceğiniz hem de içindeki çıtçıtlı ek çantasını hanım çantanıza atıp rahatlıkla dışarı çıkabileceğiniz bir tasarım karşılıyor sizi..          
Şık değil mi..
İşte odanızda ..
Tam çıkarken bir de ne göreyim.. Hiiiii!!
İçinde vicut losyonu, kokusu ve kremi ile birlikte..


İşte mutlu son:)

Dilerseniz siz de bir uğrayın. Eminim ki kendinize göre çok güzel şeyler bulacaksınız..
Keyifli günler
 





4 yorum:

  1. bana o melek kanatlarından olsun başka bir şey istemem victoria'dan :) güle güle kullan bebeğim hepsi pek güzeller.

    YanıtlaSil
  2. Ahh tatlım elbette ben sana o kanatlardan temin etmeye çalışacağım :))Çok saol hayatım bir sonraki gidişime söz kanatlar hakkında bilgi alıcam :)

    YanıtlaSil
  3. harıka gorunuyorlar gulegule kullanın:)
    mimledim sizi:) http://biricitinyeri.blogspot.com/2013/02/sorular-ve-hakkmdaki-gercekler-mim.html

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim:) Mimlenmeye hazırıımmmm:)

    YanıtlaSil