1 Şubat 2013 Cuma

Doğru ürünleri kullandığınıza emin misiniz?


Kozmetolojinin her geçen gün hayatımıza bir adım daha yakın olduğu şu aralar, hepimiz az çok bir takım kişisel bakım ürünleri kullanıyoruz. Kullanmalıyız da.. Fakat kaçımız bu ürünleri doğru ve mantıklı bir şekilde elde ediyoruz. Sağdan soldan duyumlarla mı, yoksa cildinizin yapısını tanıyarak mı ürünleri seçiyorsunuz? Veyahut da kozmetik ürünleri satan bazı mağazalardaki bilinçsiz satış elemanlarının tavsiyeleri üzerine mi bu ürünleri kullanıyorsunuz..
Benim için önemli olan bu konuyu derinlemesine sizinle konuşmak istiyorum. Öncelikle bir cilt uzmanına /kozmetolog eşliğinde onun tavsiyelerine uymanız gerekiyor.
Yaptığınız makyajdan sonra cildinizde aşırı yağlanma farkettiyseniz, ürünler cildinizin dengesini bozuyor ise, sivilce, akne sorunu oluşuyorsa  ve yağ dengeniz eşit değilse..
Bu sese kulak verin!!
3 yıl önce…

Bağdat caddesindeki Estetika Güzellik Merkezi’ne gittim. Ciddi manada deneyimli ve işin uzmanı olan doktor hanımla bir görüşme sağladım. Doğru ürünleri kullandığıma inanmıyordum. Cildimin yapısından memnun değildim çünkü doğru makyaj markasını da henüz keşfetmemiştim..

Cilt bakımı yaptırdım ve daha sonrasında bana birkaç marka önerdi. Ve bunlardan yalnızca bir tanesini  reçeteye yazıp verdi . Her eczanede satılmayan bu ürünleri Sakarya’da sadece 1 eczanede bulabildim.

İlk ürünümüz reçete ile verilen NEOSTRATA. Bu ürünü günlük cilt temizleme amaçlı kullanıyorum.
 
                                       


Her cildin kendine göre nem oranı vardır ama bu ürünle birlikte temiz cildime nem dengesini koruma amaçlı masaj yaparak uyguluyorum.
Diğer iki marka ise CLARINS VE CLINIQUE Dermatologlar tarafından kurulan ilk kozmetik markası olan Clınıque’i ise, cilt bakımı ve makyaj ürünlerinin alarji testinden geçmiş olmasından dolayı önerdi. Bu ürünümü de siyah nokta ve gözenekler için kullanıyorum.



 Bu ürünü de göz çevresinde oluşabilecek ‘’kaz ayakları’’ nı önleme amaçlı kullanıyorum.




Son olarak SOLANTE..en çok önem verdiğim yaz kış kullandığım güneş kremi.. Aslında cildimizin diğerleri kadar ihtiyacı olan bir ürün. Hem kapatıcı özelliği de var. Bundan dolayı hiç kaybetmeyeceğim bir markadır Solante..
Haydi!!
ilk fırsatta iyi bir cilt uzmanından randevu alın ve cildinizi tanıyın..
Doğru ürünleri kullanarak mutlu kalın..



2 yorum:

  1. Ya bende sadece gül suyu ve toniği ile temizliyorum yüzümü bir de hafta da bir kendim hazırladığım kille. Ne zamandır başka bir şeyler mi kullansam diyodum tam üstüne geldi postun :)

    YanıtlaSil
  2. sevindim :) ama mutlaka bir uzmana danışmalısın karar vermeden önce.. Daha sonrasında eminim ki sen de memnun kalacaksın:)

    YanıtlaSil